Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Anne&Max Utrecht Donkere Gaard. Meer weten? Ontdek meer
Brigitte
16 jun 2026 om 15:59
Nee, mij iets te zuur. Niet lekker (maar is mijn persoonlijke smaak),
Felix
14 jun 2026 om 14:56
The bowl was nice, but in the description it says it comes with Foccaccia, but it came without it, which is disappointing...
Tristan
13 jun 2026 om 12:29
Dure kleine broodjes met weinig smaak
Lisa
25 mei 2026 om 9:15
De acai bowl en Matcha waren verrukkelijk, echt een aanrader! Snelle bezorging en super vriendelijke bezorger!
Mieke
9 mei 2026 om 9:15
Helaas was de bestelling niet compleet, maar voor de rest was het prima.
Mike
20 jan 2026 om 15:37
Heerlijk, top!
Samantha
27 okt 2025 om 13:11
gebeld naar de zaak, daar de lunch een verrassing was voor mijn collega met de vraag of er een kaartje bij kon. mevrouw reageerde erg enthousiast & vondt het een leuk idee. is ook netjes afgeleverd incl kaartje. collega was erg verrast. broodje was lekker
Marianne
24 aug 2025 om 16:41
Heerlijk
Hoogendorp
15 aug 2025 om 18:26
Mijn bestelling was niet compleet. Ze zouden het niet na kunnen brengen omdat ik via thuisbezorgd had besteld. Toen ik belde werd me verteld dat het met de baas moest worden overlegd en ze het zouden vergoeden. Ik heb daarna niets meer gehoord of gezien.
bryan
8 aug 2025 om 14:46
Voor de prijs krijg je wel erg weinig pullet chicken op je broodje , brood is wel erg lekker :)
Luna
24 jul 2025 om 14:24
the deliverer was the most kind person ever
Goedmakertje
28 jun 2025 om 9:05
Heerlijke ontbijtbox voor 2. Leuk om te doen!